»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEBARANG TEMPAHAN KRAFTANGAN @ SEBARANG PERTANYAAN TENTANG DARI KAIN FELT DAN PEMBELIAN KAIN FELT BOLEH LA EMAILKAN PADA syaifa_gurl@yahoo.com.my DENGAN MEHANTAR BUTIRAN FULL NAMA, NO.IC, NO.TELEPHONE, ALAMAT.

Thursday 29 December 2011

SEBAHAGIAN KOLEKSI KEYCHAIN

Assalamualaikum kepada pembaca blogger....


Dalam sehari dua, beberapa keychain telah disiapkan berdasarkan permintaan adikku..
Untuk koleksi adalah untuk dijual oleh adikku. Walaupun hanya sebahagian sahaja. Andai ada sebarang tempahan, anda boleh laa emailkan kepada saya di syaifa_gurl@yahoo.com.my 0r eifa.syaz@gmail.com.
Harga bergantung kepada tempahan anda. Tetapi saya memintak maaf dahulu kerana sebarang tempahan @ pembelian berdasarkan temu bual dengan saya di email yg telah saya paparkan. Anda juga boleh hubungi saya melalui facebook http://www.facebook.com/eifa.syazwani.


Ini sebahagian koleksi sahaja


yang nie monkey, jantan or betina xtaw laa..hehe
nie baru je siap beberapa minit tdi,terus snap n upload..


0 comments:

Post a Comment